Hold Down the Field

« この世に無敵の奴なんざいねえ!!»

home inbox face about Fashion Blogspot instagram uchuunoshuuden theme

aquasandyled:

jjungwook:

damn aquasandyled u just reminded me I have to make more of those throwback edits thing :’ )

[[LAUGHS BUT ALSO CRIES]] THE FANDOM AWAITS UR RETURN

IF I CAN MAKE U LAUGH THEN I KNOW MY WORK IS DONE
srsly tho I have like 2 hours free per day which I use to eat and watch one episode of thai dramas savE ME

2

damn aquasandyled u just reminded me I have to make more of those throwback edits thing :’ )

2

4dabb, do not edit/remove logo
116

exo/tokyo ghoul crossover
1342
31
483
275
4317

trainmango:

Ursa Minor [3/?]

Pairing: Jongin/Kyungsoo
Rating: PG-13
Genre: angst, romance
Warning: suicide
Length: +2,5K
Disclaimer: concept borrowed from Sion Sono’s movie Suicide Club
Summary: humans are like stars in the universe
Read chapter 1
Read chapter 2

In the end, do you notice when a star disappears from the sky? People vanish all the time. )

6

© One day_ | Do not edit.
219

Anonymous said: when will p'Thee get to ride the zoomer x life unblocked bike?

w00-bin:

sinlapinthai:

LOL. YOUR QUESTION! HAHAHA

I don’t think Thee riding that motorcycle would be a good idea, since all characters who get to ride it, have to deal with a lot of hard times:

  • Tar got rejected by Toei on the same day when he got the motorcycle.
  • Phai’s sister almost died after he borrowed Tar the motorcycle.
  • Mhog and Mint also broke up on EP.4 and yeah, after he borrow it.
  • And in this season, when Phai’s got his own zoomer x life unblocked, and he rode it to Sprite’s house, he saw her kissing Porsch. orz
  • And don’t forget the last one which was the most heartbreaking. Mhog borrowed Tar the bike again in this season, and then his dad died. 

image

IM CRYING
THAT ZOOMER X LIFE UNBLOCKED BIKE IS CURSED

hyuksgay jjungwook

LMAOOOOOOOO OMG

11
398
42
1835
806